Depp fast inte Johnny

Idag känner jag depp. Det var längesen jag kände så faktiskt. Det bara kom över mig pang bom. Det kan vara pms:en som spökar men troligtvis är det också en kombination av vädret som börjat tråka ut mig. Oscars farmor tror att snön kommer ligga kvar i maj. Det gjorde den nämligen våren 1942 "då vintern varit full av lika mycket snö som nu". TACK! Eller inte. Jag är INGEN vintermänniska, det har jag verkligen insett nu. Huah!

Får se om grillchips, rödvin, Watchmen och Osc kan bota detta tillstånd ikväll. Vi får hoppas på det.   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi får underhålla dig också under tiden snön är här!! Även när den är borta! Du får glädjas åt ljust iallafall. Den kan ingen ta ifrån oss! Skit i snön. Rätt som det är så regnar det och så är det borta! puss

Postat av: Mary

nä, nu får det sluta, det kan få börja regna köttbullar istället, så det sker ngn förändring. haha, kommer bli väldigt intressant när snön blir till vatten och det blir översvämning överallt, inte bra! vi får mysa hemma hos mig snart! använda mitt nya matbord! kanske käka lasagne, och vitlökstrianglar? :) och dricka lite rödvin också såklart! PUSS

2010-02-13 @ 03:28:10
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med dej. Har också mina perioder av deppande. Jag vill ha våååååår!!!! Solen kan iallafall titta fram lite oftare!! Pussss

2010-02-13 @ 11:25:51
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback