Förkväll

Usch. Det är inte min tid nu. Har alldeles för mycket i huvudet som jag bara vill få ordning på.

Nu är Osc iväg på kurs igen och jag sitter ensam i soffan och tittar på Förkväll. Angående det där om att Elisabeth Höglund blev tillsagd att ta en paus från programmet: Folk började gnälla om att det hade med hennes ålder att göra. Att vi inte vill se rynkor i TV, typ. Där har jag något att tillägga. Jag garanterar att hon inte fick ta paus pga ålder utan snarare för att hon var pinsamt dålig i detta sammanhang! Visserligen är programmet hemskt dåligt det med, men med Elisabeth som bristfälligt påläst intervjuare blev det inte direkt bättre. Alltså tror jag helt enkelt hon blev tillsagd om en paus just för att hon helt enkelt inte fixar jobbet som programledare. Hon hade likaväl kunnat vara 20 och det hade varit lika illa ändå. Punkt slut.     

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med dig helt och hållet! Hon passar inte där helt enkelt... Hon är en duktig journalist och nyhetsreporter, men blev helt vilsen i soffan hos Förkväll! Punkt slut.

2010-02-22 @ 19:47:43
Postat av: elin

Kan bara instämma när det gäller Elisabeth! Iof gillar jag henne inte i vanliga fall heller..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback