Kryptiskt

Ibland blir jag bara så trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött. Och ledsen, på saker och ting.
Vilken tur att saken då bara är en sådan himla liten del, en mikroorganism, i det stora hela.  

... Grejen är den att jag inte ens bryr mig, egentligen. Så varför stör det då? Det gör det hela ännu mera irriterande.  

Ja, det här skall vara ett kryptiskt meddelande som ingen förstår.
Det är roligt.

Ni kanske noterar att jag fortfarande är aningen labil? Kan inte skylla på pms:en längre.
DET ÄR VÄDRET!!!! Ge mig endorfiner (eller nu vad det heter).   

Kommentarer
Postat av: L

Träna mer! Endorfinerna bara flödar då!! :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback