Leka modebloggare

Den nya människan är här! Frisören (inte Johanna, hon är på resande fot) stylade dock håret så att jag fick sätta på mössan när jag gick från salongen. Därför får ni ingen mobilbloggsbild som jag hade tänkt bjuda på.

Nu skall jag laga lite mat, fast först skall jag lägga upp ett litet kollage som jag roat mig med. När man sitter hos frisören får man ju alltid massa tidningar att lägga näsan i. I en av blaskorna hittade jag en kofta från
boohoo som jag fastnade för. Var därför tvungen att söka upp denna sidan på nätet när jag kom hem. Då fann jag även två små fina klänningar. Därför var jag tvungen att kopiera och klistra ihop lite, som en och annan modebloggare.

   

Skorna, skärpen och jackan är från H&M, medan klockan är en Grandsandare.

Fick även nys om att cykelbyxan är påväg tillbaka. Funderade faktiskt förra året på när och om den skulle dyka upp igen. Jag bangar inte! Det är ju en kort leggins variant att ha under tunikan eller andra längre plagg. Snyggt ju!

Kommentarer
Postat av: Mary

oh, me like. finns många fina klänningar o tunikor nu! :) klockan var riktigt fin! och jackan! :)

Postat av: elin

Jag är sugen på att gå på k-mässan och fika :)

Vi kan ju höras under dagen men jag är nere runt 4 iaf :)

puss

2010-02-18 @ 12:37:08
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: L

Jättefina grejer!

Cykelbyxan alltså...kan tänka mig leggings som slutar precis under knäet, men över? Tveksamt...:D Får se det live först kanske! puss

2010-02-18 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback