Tyrann

Jag har bloggat dåligt i veckan. Har gått i skolan typ 9-16. Är inte van vid så många timmar, flera dagar i sträck. Hur skall det bli när man börjar jobba egentligen? Lyckligtvis kommer man snabbt in i det.

Gårdagen i skolan var något utöver det vanliga. Det var krigsstämning i luften. En tyrann eldade upp hela klassen. Kände mig helt överkörd när jag slutligen kom hem efter en redovisning som skulle varit 1,5 timmar, men som drogs ut till nästan 3 timmar!! Tyrannen höll dessutom typ monolog, vände ryggen åt dem som redovisade, drog upp bagateller och bara var den typ av pedagog som hon lär oss att INTE vara. Herregud. 

Imorn fyller fina Emely år! Hon skall firas på något sätt, men jag har inte fått reda på hur än.
To be continued!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback