Fest x2

Helgen var fullspäckad och rolig! Den Alternativa nyårsaftonen bjöd på 3 rätters, bubbel och grymt umgänge. Fick äntligen tittat på videon från Halloweenfesten. Hade ju satt upp en videokamera i ett rum som skulle fungera som Big brother-bikten. Ja, ni kan ju tänka er vad som sades där bland alla fulla människor. Väldigt roligt. Det finns några linslusar bland oss.   

Dagen därpå var det överraskningsfest för Oscars farbror Roland som fyllde 60. 90 pers var inbjudna till Hanhalsgården. Även där var det 3 rätters och bordsplacering och grejer. Jag hamnade jämte en Mehmet som trodde att jag var 18 och en Jesper som rekommenderade mig till att INTE åka till Indien. Vidare hölls det en massa tal och dansades och grejer. 

Dock slutade helgen inte lika bra som den började. Tiiiiidigt på söndagmorgon vaknade jag av världens illamående (OBS, inte av alkohol). Detta satt i sig hela dagen. Hade ett molande, illamående, hål i magen. Hade ingen matlust alls och när jag väl fick i mig något smakade det som att tugga på en träbit eller nåt. (Var det så du också kände det Lisa?) Idag är det väldigt mycket bättre. Fast jag har fortfarande ingen lust att äta något, och när jag låter bli får jag den där illamåendeklumpen. Mycket störande.

Snart skall jag träffa mami och syrran. 
Osc har åkt iväg på kurs, han blir borta i 5 dagar. Det blir ensamt här.   

Kommentarer
Postat av: LIsa

Kul med party! :)

Näe, jag var bara riktigt kass i magen hela lördag förmiddag och hade feber, men sen var det borta på söndagen. Jätteskumt. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback