Rör på fläskäää'!

Jag har ett mål nästa vecka. Det är att köpa ett 10 ggr träningskort på Sportlife. Okej, låter kanske inte mycket med 10 ggr, men om man tänker såhär:

- Jag är typen som vill träna MAX en gång i veckan.
- Jag är typen som inte tränat sedan gymnasiet (och då dansade jag).
- Jag är typen som när jag väl tränat, inte tränat mer än en gång i veckan.
- Jag är typen som vill börja träna (LITE!) för att jag varit en soffpotatis i snart 5 år.
- Jag är typen som tycker att 10 ggr täcker mina behov alldeles utmärkt.

Sedan när kortet går ut får vi väl se vad som händer.

Men i alla fall; 10 ggr (om man går en gång i veckan) är 2 och en halv månad. När jag är färdig är vi helt plötsligt inne i april. Sedan är ju typ beach 2010 säsongen här. Och när det är sol och sommar finns det så himla mycket annat jag vill ägna mig åt, än att träna.

Träningspasset jag kommer gå på då?
Afro dance power! (Och den här gången är det ingen jobbig Medborgarskola som håller i det, ni som läste bloggen för ett år sedan vet ju hur det gick då).


Kommentarer
Postat av: Jenny

hej! nej,det är gratis denna veckan, men jag ska köpa när det gratis går ut! haha. fram till 24 är det gratis. men nästa torsdag då??

Afro Power Dance

18:35-19:35



Puss!!

Postat av: Lisa

Afro Dance Power låter jättekul! Får visa mig några moves någon gång! :) puss

2010-01-25 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback