Temafest

Jag och mina vänner funderar på temafest. Förra året var det 90-tals fest hos mig och Osc. Nu är det snart dax för något liknande igen. De alternativ vi har är Rejv-fest (läs för närmre instruktioner på Lisas blogg här) eller Filmtema (en klassiker) - ett måste är dock att det endast får spelas filmmusik.

Nu har jag ett nytt tema på G som jag bara måste dela med mig av! Kom på det för 30 sekunder sedan, så det är inte speciellt genomtänkt men det sprudlar så i tanken. Vad sägs om tema GALA? Alla är galaklädda. Musiken som spelas är låtar som hade varit grymma att gå in till på en gala när man skall presentera de som är nominerade och som vunnit. Under festens gång skulle man ha nån slags tävling, och alla måste ha förberett ett tacktal! Haha, det kanske bara är jag som tycker det är en bra idé. 

Kommentarer
Postat av: LIsa

Det är en jättebra idé! Kan bara inte föreställa mig musiken? Har nog sett på för lite galor i mina dar. :) Filmstjärnefest är också ett jädrigt roligt tema, det är skönt att få vara någon annan för en kväll! Marcus hotar med att vara Will Smith. Måste få honom på andra tankar, orka skokräm liksom! Pusssss

Postat av: elin

ÅHHH JAG VILL KOMMA!!

Fasen va grymt allt låter :)

2010-01-20 @ 09:55:21
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: niclas

Grymt!! kör på det..

2010-01-29 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback