Fråga och svara

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Ja, fast dom är inte mina
Något husdjur : Nej
Någon favoriträtt : Grillat kött (kan äta mängder), mammas potatisgratäng
Någon flick/pojkvän : Ja
Puder på dig :  Inte nu
Några framtidsplaner : Avsluta plugget, börja jobba. Vad som händer sedan får vi se!
Någon sjukdom : Nej
Gymkort : 10 gångers kort på Sportlife
Några kärleksproblem : Nej
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet
Duschat idag : Alldeles nyss
Någon kompis som snarkar : Hehe, ja
Någon vän som spelar i ett band : Ja
Några mvg:n : Hade en del, mest i medieämnena och svenska 
Någon som förstår dig : Ja!
Tuff kompis som kan försvara dig : Det tror jag :P
Något beroende : Popcorn, True blood
Fikat idag : Nej
Nagellack : Avskavt. Genomskinligt och skimmrande, typ
Någon vän som bor i ett annat land : Jeao

VEM ? ..
Avskyr du : Carola Häggkvist (Okej, avsky är ganska starkt. Tycker illa om låter bättre)
Hånar du : ... någon jag tycker illa om, förmodligen. (Läs ovan!)
Delar du mest minnen med : Många olika människor! Konstig fråga egentligen. Barndom? Gymnasiet? Resor? osv. Det är ju inte en och samma person som delar alla dom minnena. Fast Emely är en stark kandidat.   
Längtar du mest efter : Oscar
Stör du dig på : Översittare
Gosar du med : Oscar
Lagar mat : Jag, för det mesta
Diskar : Oscar, för det mesta
Tror att den är någon : Anna Anka

VILKEN ? ..
Tidning läser du : GP, alla möjliga olika dam/tjejtidningar
Buss åker du oftast : Åker aldrig buss längre. Det blir pendeltåg eller Öresundståg 
Frisyr har du : Blont, långt, lugg
Dag fyller du år : 6 mars
Årstid föredrar du : Sommar!!!!!
Stad är du uppväxt i : Kungsbacka (Fjärås)

VAD ? ..
Gör du nu :
Sitter här, väntar på att Oscar skall komma hem
Gör dig till en bra människa : Jag vill att alla skall må bra runt mig, lyssnar gärna och är lyhörd
Gör dig till en dålig människa : Kan vara dålig på att ta kritik, kan säga väldigt dumma grejer när jag är arg (till dom som står mig närmast), är ganska dålig på att höra av mig, skänker alldeles för lite till välgörenhet
Vill du arbeta med : Människor, utveckling och pedagogik
Är roligast just nu : Att helgen är här och att vi bokat resa till Magaluf
Har du på dig nu : Jeans, vitt linne, svart tröja över + kofta och leopardsjal
Har du för smink idag : Mascara, kajal, L 300 bronze-tonande ansiktskräm och lite rouge
Äger du för skor : Många! Mycket tygskor, converse, stövlar osv
Har du för storlek i skor : 34-35 (36 funkar ibland)
Läser du för bok : En vampyrs bekännelse - Anne Rice
Ska du göra nu : Fredagsmysa och äta taco's som alla andra i svennebanan landet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

grym lista. jag vill vara den som försvarar dej, den tuffa! ingen ger min ström nån skit!! fast du klarar dej bra själv soffan. du är en tuff tjej <3 grym är du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback