Lingon, lådvin och långkalsonger

Hade en mycket mysig/trevlig/rolig fredagskväll med Osc, Elin och Peter. Vi golfade, grillade på Hanhalsholme och spelade spel om vem som var mest svenne av oss. Jag blev dessvärre tilldelad svennetiteln. Låg bra till i början men sedan gick det utför. Det var bland annat dödsannonserna, vägandet av resväskan och frågan om jag äger ett foto som jag tagit från flygplansfönstret, som satte dit mig... Sjukt roligt spel var det i alla fall som Elin hade köpt, Lingon lådvin och långkalsonger heter det. Tror jag också kommer skaffa mig ett sådant.

Lingon_ladvin_ och_langkalsonger

Annars har jag bara jobbat hela helgen. Kan behöva lite pengar nu. Är fattiglapp.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback