I wanna do bad things with you

Jag säger bara True blood. Bästa serien. Spänningsfaktorn ligger på bristningsgränsen hela tiden. Mysterierna är många, karaktärerna är underbara, dialogen underhållande, de är snygga, det är passionerat. Jag älskar det.

Säsong tre har redan visats i USA och jag har väntat på att den ska komma till Sverige. Trodde den skulle ha premiär nu i höst, men nej. Fick nyligen reda på att säsongen inte ska börja visas förrän i vinter. Då fick jag nog. Tycker vanligtvis om att ha karamellen att suga på och vänta på avsnittet som visas en gång i veckan, men nu kan jag inte hålla mig längre. Nu streamas det för fulla muggar, har bara tre avsnitt kvar av tredje säsongen. Jag dör av spänning. Ge mig mer! Någon som vet när de börjar visa säsong fyra i USA? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback