2 dagar och 2 nätter.

Vistelsen i Halmstad är nu över.

Jag har haft den bästa helgen på hela sommaren (tillsammans med Hultsfred, som blir allt roligare efter ju mer tid som går).

Oscar är världens bästa, inga tvivel.


Ikväll ska jag in på Göteborgskalaset tillsammans med Emely, Lisa och Maria. Fast det blir nog inget festande ikväll, inte för min och Emelys del i alla fall.  Imorgon väntar nämligen Willys och Sanela mig i ottan. Hur vi två ska klara oss helt ensamma hela veckan är för mig en gåta. Jag brukar dessutom inte vara den bästa på att kunna lösa gåtor. Bara om jag vet svaret i förväg och det är bara en endaste gåta som jag kan det på:

 

- Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?

- Klockan! (Eller en tant som sitter i en gungstol och stickar, men jag anser att DET är fel svar).

 

gungstol

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback