Ärligt talat.

Jag har börjat läsa på en sån där underbart underhållande singel gottig pocketbok i Marian Keyes anda, som Emely lånade ut till mig för ett braaaaa tag sedan. Har inte kommit mig för att börja läsa, men nu så! Det har nämligen varit lite si och så med mitt läsande sedan vi flyttade till nya huset p g a tv:n i mitt rum som helt plötsligt fick en massa nya "intressanta" kanaler att titta på. Har tänkt att det får vara slut med det där till hösten, Sofie ska börja beta av bok efter bok, igen.

Till något annat.
Första skoldagen är nu avklarad:
- Upprop i gympasalen.
- Samling i klassrummet.
- Titt på nya skolan, som är jättefin.
- Fika med Emely, Matilda och Amanda.
Kristiansons gjorde oss den äran. Kristiansons är skit numera. Eller har det kanske alltid varit det?
- Promenad med glass och Emely. Vi blev avbrytna av Kungsbacka tidningen som ville ha en kommentar av oss, om vi skulle köpa billig mjölk från utlandet. Haha. Gav två väldigt ointelligenta svar, får väl se om det finns med i tryck nästa vecka (eller nu när tidingen kommer ut.)
Liten tripp på Kungsmässan och sedan åkte vi hem.

Kevin och Fredrik hade tydligen ringt Oscar och frågat efter mitt nummer. Låter väldigt konstigt. Dom ville inte säga varför heller. Oscar kan tänka sig att det kan handla om ifall jag vill vara med i någon av deras filmer eller nåt i den stilen. Hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback