Monster.

Jag mår INTE bra.
Näsan är full av snor.
Halsen känns som sandpapper.
Ögonen är röda och svullna.
Idag är en dag då man verkligen INTE vill vara i Sofie P. St:s kläder. 
Kvällen som skulle blivit så mysig igår blev därför förstörd på grund av mina symptom.
På grund av mina symptom har jag heller inte fått en blund i ögonen i natt.
Har legat och vänt mig från ena sidan till den andra och säkert retat gallfeber på Oscar.
Men han är en raring så han sa att mina snörvlingar och pustanden inte gjorde något och frågade istället hur han kunde stå till tjänst.  Finast, med andra ord.

Annars har jag fått nille på Prince of Persia, mycket underhållande playstation spel, hah.

Funderar på att gå ut till tv-soffan och titta på Beverly Hills. Tyvärr har dom kommit så långt i serien att det inte är speciellt roligt längre. Tacka vet jag Brenda och Dylan.

Ibland kommer ensamheten krypande
Men det är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback