Mord i sinnet.

IDAG HAR VARIT EN HELT FRUKSTNSVÄRD DAG.

Jag har varit SÅ irriterad och SÅ stressad.

 

Kunderna på Willys har varit som små envetna iglar som hängt sig fast vid en och sugit ut varenda liten droppe blod, eller snarare kraft, som finns i kroppen.

En människa körde på mig med en kundvagn i full fart och bad inte ens om ursäkt. Va är det för ett jävla beteende? Gick runt och muttrade jävla kärring ett bra tag efter det.

Till råga på allt var jag helt ensam och vagnarna med varor på stod i ett helt överflöd i kylrummet.

 

Dagens enda höjdpunkt  var samtalet med Christer. Han är en av våra leverantörer, den enda sådan som är trevlig. Han kommer från stenungsund och brukar hänga på Roskiledefestivalen. Han har blonderat hår också, a la Brad Pitt, fast tunnare. Inte så vackert.

 

Ledig imorgon. Borde egentligen hitta på något ikväll, men det finns ingen ork till det.

Får bli en hyrd film från Videokedjan för 5:- istället.

 

Sen så har jag en liten fråga. Heter inte smör [börrr] stavas typ beurre (eller nåt) på franska?!  

 


Kommentarer
Postat av: tove

jo. Beurre (le)

Känner igen mig i jävla kärring-muttrandet från min tid på ica. JAg stod i delikatessen och brukade göra fuck you med långfingret under disken medan jag tog beställningar på källarrökt skinka. Stå på dig. syster...:)
tonic.blogg.se

2005-08-09 @ 18:24:52
Postat av: jenny

schemat är uppe. www.fronter.com/kungsbacka

VE O FASA!

2005-08-13 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback