Svettas som en gris.

Solen har kommit till oss igen. Inte speciellt nödvändigt tycker jag.

Ser faktiskt fram emot hösten. Lite kyla, mörker och tända ljus.

Men okej då, jag har suktat efter solen hela sommaren så jag ska inte klaga.

 

Idag lider jag, förutom solstinget, av tristess. Trååååååkigt. Jag har ett sug av att göra något. VAD vet jag

däremot inte.

 


 

Igår såg jag och Oscar på Harry Potter. Jag ville egentligen inte för Potter är skittråkig (enligt en bedömning av första filmen som jag såg i nian, eller åttan?) men Oscar envisades så.

Och jag gav med mig på grund av att han gick med på att se Åter till Could mountain för ett tag sedan. Antar att det här var baktanken med hans beslut...

 

...Jag fick i alla fall rätt. Potter lyckades inte fånga mitt intresse och Oscar verkade inte heller speciellt tagen. Dessutom missade vi upplösningen och förstod aldrig varför Sirius Black helt plötsligt var snäll?!

Vi orkade inte heller spola tillbaka, så nu har jag en gång för alla bestämt mig - ingen mer Harry Potter, hur älskad han än må vara av alla andra.

Kanske skulle jag ändra uppfattning om jag läste böckerna, men hokus pokus är inget för mig. punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback