Tisdag den 16:e augusti

 

Min ledighet har tagit sin start...

 

...vad som tråkigt är med det är att större delen av min vänskapskrets har åkt iväg till länder som INTE är Sverige. Dålig tajming.

 

parhästar

Idag ska jag antagligen fika med systeryster, när hon jobbat färdigt.

Hon har redan fått se den "nya" skolan, jag är SÅ nyfiken. Har hört en del

rykten om att den ska vara väldigt fin, fast steril. Men jag gillar i och för sig

när det är sådär enkelt och inte massa rysch pysch.

 

 

Igår var jag hos tandläkaren och gjorde ett besök på tandregleringen. 

Senast jag var där var för 2 och ett halvt år sedan då mitt underlag för tåget försvann. Kändes aningen skumt att vara där igen. 

Anledningen till mitt besök var att den lilla mini-tandställningen som ingen ser som sitter bakom framtänderna i underkäken och som jag ska ha i typ 3 år till hade lossnat p g a en seg godis, så den fick limmas på igen. Sedan blev det en massa snack om mina visdoms tänder, om jag kommer få operera bort dem osv. Nej Tack. Jag har fått nog av tandoperationer och pill i munnen. 

 

Det vore kanske en idé att äta lite frukost?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback