Vem är typisk hemmafru?

Då har man börjat med filosofi, psykologi + naturkunskap B. Måste säga att filosofi och framförallt psykologi verkar vara SÅ mycket mer intressantare än vad jag tänkt mig. På psykologin visade Olav oss 24 olika ansikten från 1940-talet med 12 olika frågor till: "Vem är advokat?" och "Vem skulle du låta sitta barnvakt åt dina barn?" osv. På frågan vem jag helst skulle vilja gå på dejt med valde jag en man som jag tyckte såg mycket trevlig och sympatisk ut. Han visade sig vara en hustrumördare. Tydligen är jag inte den goda människokännare som jag trodde. Hah!

Elin är påväg hit med bussen nu. Hon ska berätta historier från Mallorca. Ska bli mycket spännande.

Jag har köpt ett par jättefina byxor för 318:- + en grön sjal/halsduk med guldtrådar i från Gina tricot. Så jag välkomnar hösten mer och mer! I övrigt tänker jag INTE köpa cowboystövlar. Trots att det verkar vara det enda som skobutikerna tänker sälja det här halvåret, kul..

Mitt höst soundtrack: Magnus Tingsek - Nothing nobody right & wrongs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback