Killing me softly

Igår var jag på Ullared (jättekul att man kallar hela stället för ortens namn) alias Ge-Kå's med en massa folk.
Det var meningen att vi skulle köpa julklappar, men jag kom endast hem med två "halva" sådana varav resten av grejerna var till mig själv. Så kan det gå!
Köpte Sunes Jul. Peter Habers karaktär Rudolf är det bästa som finns! Nästan.

Annars produceras nu en massa radioteatrar från min sida tillsammans med kompanjonen Lisa.
Det är så roligt att det nästan kliar i fingrarna. Lovar att säga till när det är dags för sändning! 
(som i övrigt kanske kommer kunna lyssnas på över nätet)

På lördag ska jag jobba. Nästa lördag också. Det = att jag får gå upp 06:25. Alltså blir mina fredagar bajs den närmsta tiden. Speciellt när inget Idol finns att glutta på. Hell.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback