Ett tidsfördriv att dö för.

Jag sitter hemma och ugglar hos Oscar. Han var tvungen att gå och jobba en snabbis, eftersom vädret är fint. Men nu kom han in genom dörren igen. Han får inte igång traktorn som han ska plocka bollar med. Han har ett sällskap med sig också, Jocke. Hans flickvän är hos tandläkarn så han kom bara förbi på en liten titt. Trevligt värre. Nu gick dom igen. (Det jag nu skrivit har jag författat i både för och efterhand - om någon förstår).

Vi var på Haket i lördags. Det var Mycket trevligt! (Vilket inte syns på bilden nedanför :P
Dom hade temakväll Kent.
Träffade min nya arbetskamrat Sofia från Majgården där. Hon verkar vara en hyvens flicka. Synd att vi nybörjare inte får arbeta något tillsammans bara. 

saturn

 Nu kommer Mr. LoverLover (han med dom "snygga underarmarna"). Så nu lägger jag ner. Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback