ListiglistaLigist

LÄNGD: 1,57 cm
HÅRFÄRG: blond typ
HUDFÄRG: vitnos
ÖGONFÄRG: grön-blå
PIERCINGS: nix
TATUERINGAR: nix
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TROSORNA?: vit
VILKEN LÅT LYSSNAR DU PÅ?: Danny Elfman - Augustus Gloop (Kalle & chokladfabriken)
HUR ÄR VÄDRET?: regningt och mysigt
VA ÄR DU?: trött

f a v o u r i t e s

TV PROGRAM: Grattis Världen, Sex & the city, Lost, Desperate Housewives, Idol (hjälp va jag tittar på tv .:/)
TIDNING: läser aldrig tidningar längre. Får bli Groove då. Den är gratis.

h a v e y o u

BRYTIT MOT LAGEN: mjeao det har jag nog
RYMT HEMIFRÅN: gav mig på några försök som bebis och arg, men nej
SKOLKAT FRÅN SKOLAN: det händer då och då. gympan och naturen kan känna sig ganska träffade.
SOMNAT I DUSCHEN/BADET: kan man det? jag kan bara somna i en säng, typ
VARIT MED I NÅGON SKOLPJÄS: ohja, ett flertal gånger
LÅTIT EN VÄN GRÅTA PÅ DIN AXEL: jaaa

k ä r l e k

SEXUALITET: ja
BARN: nej
VARIT KÄR?: ÄR så kär, så kär NU
HAFT SVÅRT ATT KOMMA ÖVER NÅGON: nae, inte direkt. 
BLIVIT SÅRAD?: jeao

r a n d o m

HAR DU ETT JOBB: ja
HAR DIN CD-SPELARE I SIG NU: Super extra gravity med Cardigans
VAD GÖR DIG GLAD?: överraskningar
VEM GÖR DIG GLADAST?: oscar, vännor och famiiiiljen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback