Rubrik

Jag har köpt en skjortklänning. Vet inte om den är snygg eller ful. Fast jag börjar bestämma mig för att det första alternativet. Den ÄR snygg. 

Nu har jag gått och blivit beroende igen. Av Sims Hot date. Var tvungen att köpa det för 129:- på Siba.
Jag och Oscar har fått tre barn, två flickor och en pojke (varav pojken är adopterad). Han heter Manfred.
Vi bor i värsta lyxvillan. Jag arbetar som läkare och Oscar är sportfåne. Fast vi börjar känna för att sadla om. Är trött på all rutin och slentrian. Hah.

Ikväll är det Lost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry att jag bara försvann så förut. Datorn hade lite ryck sådär. När ska Fisen skriva nytt då? När ska jag få en utvärdering av Lindsay från dej? :p pusss!

2005-10-21 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback