Spya på foten

Jag har förätit min (förut) hungriga mage på godis. Känner för att spy nu.
Det var en dålig idé. Och nu ringer telefonen IGEN. Jävla försäljare...

...Precis efter att jag lagt på från det första samtalet ringer den andra. Råkade sucka i örat på försäljare nr2. Egentligen tycker jag synd om dem. Det är ju deras jobb, liksom. De kan inte rå för att de måste vara jobbiga och ringa runt och terrorisera folk. Det är deras sätt att tjäna pengar.



Idag har vi haft inställda lektioner. Då passade jag, Lisa och Nathalie på att diskutera vår kommande Radioteater. Det börjar arta sig riktigt bra. Kom på händelseförloppet till manuset idag. Eftersom personen teatern ska vara uppbyggd kring är 14år hämtade vi lite inspiration från min dagbok (nr7) från åttan. Haha. Vissa saker som står där är för roliga, har så svårt att tänka att jag har varit Där. Jag har varit 14. En hemsk ålder måste jag säga. Tycker synd om folket som går på högstadiet.

Hittade dessutom en väldigt rolig beskrivning från den 11september. Jag låter fruktsansvärt obildad och dum:
"Förresten, terrorister har störtat med passagerarflyg (med mening) i USA i byggnader som Pentagon, två jättehöga torn (som jag inte kommer på vad dom heter) och sånt. Massa oskyldiga har fått sätta livet till. Hemskt!  Men nu ska jag lägga mig och läsa När katten är borta."
Tragiska Sofie :P



Igår var jag SUR. Det finns inga skor i min storlek längre. Tack. Var runt i NIO olika skoaffärer och skorna som jag ville ha fanns som minst i storlek 36 och EN HALV. Idioti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback