Glad Post!

För några år sedan när jag och mina kompisar alltid gick runt och påskade i alla hus så hade Kajsa med sig sina tyska kusiner. Vi försökte lära de att säga Glad Påsk! Det blev Glad Post istället. Vi skrattade nästan så att vi kiknade.

Om någon timma ska jag iväg på 20års fest hos Mats. Fast det är tydligen ingen fest längre. Får hoppas på att det blir trevligt i alla fall.

Annars har lovet varit bra!
Åkte till Varberg med Oscar. Det var varmt och gott vid fästningen.
Var ute i torsdags på Linnéterassen och Röda rummet med Emely och Mathilda.
Vi bjöds på en del underhållning.
Idag har det varit påsk-lunch hos Lillan & co på Må(r?)berget här i Fjärås. Träffade mina kusiner och kusinbarn. Så söta, så söta!

I torsdags jobbade jag. Det kom in en 3-försäljare. Och vad gör jag? Jag är dum, kanske? Jag går med på att gå över till 3 abonemang. Jag har motstått allt sånt där för det har funkat så bra med kära comviq i alla år. Det kanske var för att jag var trött och lät mig övertalas av hans tjat, för jag kommer få hemskickad en splittans ny telefon i veckan. Fast det låter ju inte alls fel. Bara det att jag hört en hel del dåligt om 3.. Men nu ska vi tänka positivt! 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback