Goldbären

Jag har ont i halsen. Bajsbajsbajs.

Min telefon har kommit men jag är totalpank så jag kan inte hämta ut den. Bajsbajsbajs.
(Bara för att jag köpte ett skärp i gbg som jag bara var TVUNGEN att ha trots mina ekonomiska begränsningar).

Jag ska jobba tidigt på lördag och pallar inte följa med på fest i Mölndal på fredagen. Bajsbajsbajs.

Något som INTE är bajs är att sändningen av våran radioteater gick  som på rälls igår. Förutom något litet, litet tekniskt missöde här och var. Har fått beröm från människor så det känns kul.

Nu ska jag nog göra mig en kopp te med honung i. Fast honungen har smak av citron. Det smakar bajsbajsbajs.







Jagvetattjaganvändermigavettbarnsligtspråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback