Lista är roligt, så här kommer mera.

FÖRSTA
Första bästa kompis
: Mathilda
Första jobb: Riktiga och nuvarande: Majgården
Första förälskelse: Staffan, hehe
Första begravning: Har inte upplevt den än, lyckligtvis
Första piercing/tatuering: Inte ens hål i öronen
Första riktiga kärlek: Oscar
Första fiende: ... det var en period i nian, men fiende är fel ord
Första stora resa: Det var nog Malta 2004, eller Frankrike 2003.
Första konsert: Vet inte. Fast det borde nog varit Backstreet boys på Scandinavium
Första band/artist du kommer ihåg: The Pinks! haha.

SENASTE
Senaste stora bilresa
: Lager 157? Hultsfred? Jag har inte åkt så mycket bil det senaste
Senaste stora bussresa: Gud, jag vet inte
Senaste gången du grät: Igår
Senaste sedda film: Räknas Sex & the city säsong 2 på DVD som film? Annars var det nog... Walk the line, på bio 
Senaste dryck: Exotisk juice
Senaste mat: Spagetti & köttfärsås i skolan. Gröt hemma, orkade inte göra något annat
Senaste förälskelse: Jag har den nu
Senaste telefonsamtal: Oscar, för några timmar sen
Senaste Tv-program: Ännu mera Sex & the city, igår kväll + Lost
Senaste irritation: BAJS-BRITA! = NATURPROV

Kommentarer
Postat av: jennyyy

hej. listor är kul. det är kommentarer med. tyvärr har jag inget roligt att säga. :) puss.

2006-04-12 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback