Update

Nu passar det för solen att skina när det regnat hela dagen. Varför?

Hade en lektion idag. Resten behövde man inte gå på. Som vanligt.
Gick och betalade in till balen med Emely (och tittade på hennes nya hus), solade på hudis, tog en snabbrunda på H&M, köpte ett linne, tog bussen hem. Pluggade, åt, pratade med Oscar, pluggade (till historiaprov imorn). Men nu fick jag precis reda på att provet blivit framskjutet till Onsdag. Tack så hemskt mycket slapp-klass! Inte.
Jag var ju inställd på det här nu.

Har beställt en greatest hits skiva med Johnny Cash på cdon också. Den kostade bara 39:-, så jag var tvungen! CSN-kortet bjuder på frakten också. Cash är bra, Walk the line filmen är också bra.
Jag vill köpa Harold & Maud också! Men det får dröja lite.

Nu vill jag dra något gammalt över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback