Byta lakan

Har du någonsin?
Ätit sushi: Inte. Men Tove (oscars mamma) bearbetar
Stått på scen: Ja, många gånger!
Blivit dumpad: Ja, typ
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Klättrat på berg: Många gånger. Jag var en riktig stjärna på bergsklättring en gång i tiden
Sett vita huset: Nej

Antingen eller
Kallt eller varmt: Helst varmt
Spets eller satin: Satin är exakt vad?
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn, fast snö är fint att se på 
Rosor eller tusensköna: Rosor!
Vår eller höst: Förr sa jag alltid vår, men nu är jag kluven
Historia eller vetenskap: Historia (minus Lisbeth)
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja.
Vet den om det: Ja.
Gillar någon annan dig just nu: Ja.
Vad tittar du på hos en man: Utstrålningen

Inom de 48 timmarna
Har du haft ett seriöst samtal: Ja
Kramat någon: Ja
Kommit sams med dina föräldrar: Ja
Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att
Ge kramar: Ja!
Ge massage: Ja, fast lägger av ganska snabbt när händerna blivit trötta
Gå promenader i regnet: Om man har en bad hairday och inte bryr sig så jo visst!

Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Inte mycket. Willys sög ur all kraft ur mig. Eller jo, Hultsfred och Halmstad!
Svär du för mycket: Periodvis
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svaaart
Vilken färg är dina underkläder: Just nu, röd-vita
Vilken låt lyssnar du på just nu: Inget. Hör tv:n från mammis och pappis rum
Vad var det sista du sa: "Ja, jag ska"
Vad är bredvid dig just nu: Body butter
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Högtalare, 2 borstar, alvedon, nycklar, mobil, penga pung (haha) forex kuvert med massa euros i, rött nagelack samt en hårklämma
Vad var det sista du åt: Prickekorv macka
Har du en lavalampa: Nej. Men en gång i tiden var ju det ens högsta dröm, nästan.
Hur är vädret just nu: Mörkt, regn?
Vad gjorde du igår natt: Var bartender på en fest för 50åringar. Kom i säng vid fem, sov dåligt.
Vem pratade du sist med på telefon: Elin, eller nej Emelys pappa.
Vad gör dig glad: Mina nära och kära, musik, tjuvlyssnat.se, Desperate housewives, lyckliga slut.
Vill du ha barn: Ja.
Vad ska dom heta: Melker!!! (om det blir en han då) Sen finns det en massa fina flicknamn.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Promenader i regnet är helt underbara! Vet inte om det finns något bättre!

För övrigt så har jag inte tagit någon bild som jag postade i senaste inlägget =P.

Jo klart det kommer bli det. Dock se upp för alla 08:or. Sedan skall det tilläggas att stockholmska (eller riksvenska) är den fulaste dialekten i Sverige.

Postat av: LISA

Melker äger! Hoppas han blir lika lockig i håret som han på dagiset. =D han va underbart söt! Jag vill va hans mamma...

2006-08-22 @ 15:08:46
Postat av: ridings

Jag börjar plugga på måndag nu. Ganska snart, eller hur?

Var och hämtade mina kompendium idag. Stället jag pluggar på ser ut som ett hertigställe från en brittisk brott serie som utspelar sig på landsbyggden under 50-talet.

2006-08-22 @ 17:03:32
URL: http://ridings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback