I samma bil

Vet ni när jag somnade i natt? Eller "natt"?
Jo, 07:00. Fan vilken pina det var. Har aldrig känt mig så rastlös i hela mitt liv. Låg bara och vände mig av och an utan att känna mig tillfreds nånstans. Vet inte om det var kaffet som jag drack med Emely på Snäckan några timmar tidigare.. (men jag har hört att det bara är en skröna. Att det skulle vara svårare att sova efter sådan koffeindos) Hade nästan gett upp hoppet och hade planer på att ställa mig i duschen när sömnen tillslut infann sig. Sov i två timmar. 

Idag ska jag skriva dagbok. Sist jag skrev dagbok var dagen innan balen. Alltså har jag fruktansvärt mycket att ta igen. Sommaren 2006. Vart tog diciplinen som fick mig att skriva varje dag vägen? Ju mer som händer, desto mindre blir dokumenterat, typ. Det stavas  l a t h e t.

Vet ni vad jag ska göra på fredagkväll klockan 19:00?
Jo, jag ska på personalmöte i Vallda. Wieho!

... hur kan man lägga ett personalmöte på en fredagkväll???
Har inget bra svar på det. 



JAG ÄR TRÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback