Jag vill ha höst!

Jag instämmer med Lisa: Det var jättetrevligt (och mysigt) med söndagsmiddag igår.
Så kul att träffa er sötingar! 

Idag fick jag tre samtal från Majis:
1. Vill du vara med på afterwork på fredag?
2. Kan du jobba sena tiden för mig på fredag?
3. Kan du jobba sent för mig imorgon?

Svar:
1. Det kan jag inte. (Har annat planerat)
2. Det kan jag inte. (Har annat planerat)
3. Det kan jag inte. (Har annat planerat)

Så illa det låter. Men det är sant!



Idag kände jag för en tillökning i mitt musikbibliotek.
Resultatet blev följande: 
¤ Sandi Thom - I wish I was a punkrocker with flowers in my hair
¤ Morrisey - First of the gang to die
¤ Marit Bergman - No party to go to
¤ Håkan Hellström - Klubbland
¤ Pulp - Disco 2000
¤ Lilly Allen -  Smile
¤ Billy Idol - Dancing with myself

Kommentarer
Postat av: ridings

Håkan Hellström är sånt som jag måste lyssna på nu. Vi sitter vid Näckrosdammen och filosiferar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback