The same old song

Senaste:

Sista alkoholdrycken: rödvin i lördags
Sista bilfärd: på morgonen till jobbet igår
Sista filmen du såg: brokeback mountain
Sista bubbelbadet: oj.. längesen. jo, förra sommaren! på ett hotell
Sista spelade cd: min egna blandning i stereon
Sista gången du grät: igår, faktiskt. fast det var ingen riktigt gråt
Sista måltiden: igår åt jag mig mätt på knäckebröd, pizzasallad, mjölk samt tomat med aromat på. var inte riktigt hungrig som ni förstår.
Senaste låten: vet inte. något i oscars bil

har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nae. men jag tror på det, lite
Varit på tv? i publiken på sikta mot stjärnorna!
Fått ditt hjärta krossat? krossat, nej. ledset, ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej
Busringt till nån? oh ja! jag och mathilda hade ett "namnsdags företag"
Fått minnesluckor?: inga enorma, men några små

Sju saker du har på dig:

1. trosor
2. sov t-shirt
men det var inte sju.

Tre val:

Svart eller vit? svart!
Sommar eller vinter? sommar!
Choklad eller chips? chips när man är hungrig. choklad i ytterst små mängder, och så skall den helst komma från kylskåpet
Idag ska jag fika med Malin. Vi har känt varandra sen dagen då jag föddes (eftersom hon kom till världen först).
Nu känns det som att hösten har kommit. Jag har köpt nya jeans som jag egentligen inte borde köpt eftersom jag inte har några pengar kvar den här månaden.
 Sommarschemat på Majgården är slut. Från och med nu jobbar jag varje onsdag, varannan fredag samt varannan lördag + inringning och "lov". Så nu är det tid för att jag tar tag i mitt körkort. Herregud. Men nu har jag faktiskt kommit så långt att jag satt mig i bilen och testat att starta den. Inte dåligt, för att vara mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback