High drama

Nya musikfavoriter: Laakso. Otroligt bra!

High on you and on drugs
the worst combination of addictions
High on you and all drunk
this is when I make my big mistakes



Annars var det Melodifestivalomgång nr. 1 igår.
En av årets roligsste tv-händelser enligt mig. (Det ger mig en stämpel, ja jag vet!)

Andreas Johnssons låt var bäst och gick vidare. Helt rätt!
Annars gillade jag faktiskt Hannah Graafs låt (hjääälp) trots att hon sjung lite illa på vissa ställen.
Linda Bengtzing var lika hysterisk som vanligt. Anna Sahlene hade däremot tonat ner sig en aning. Kanske för bebisen i magen? Electric banana band är Electric banana band. Kör-klonings-killarna var med! Garvar alltid när jag ser dem.

Lena Ph var dålig. Jag tål inte henne längre. Hon är en kall diva som älskar sig själv.

melodifestival    melodifestival



Idag har jag bara pluggat hela dagen.
Ku Klux Klan. Väldigt intressant, men obehagligt.
Besökte deras hemsida. Fick nästan kalla kårar.
Att det finns sådana människor...

Kommentarer
Postat av: Lis

Jepp, det är min kusse :)
Ersen Lena PH bara var ironisk hela tiden? O han "orkestern" då? nööööörd! haha

Postat av: ööh

SSSSKRIIIV

2006-02-28 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback