IT-girl, liksom.

    

Paris Hiltons, Just me, luktar faktiskt riktigt gott.
Fick med mig ett test av parfymen i Hennes tidningen som jag fick av min moster under sjukdomsdagarna.
Råkade dessvärre dränka ner hela min handled i morse när jag skulle dutta på mig. Finns ju ingen spray-funktion och jag tänkte inte på att man kan använda ändast fingret. Kom på det först nu. Hah.
 

Nu är jag i vilket fall som helst helt återställd från min sjukdom bortsett från lite slem i halsen som kommer upp när jag hostar. Deltog på Emelys middag i fredags. Det var upplyfftande efter min isolering. Sedan var det tid för att jobba på lördagen. Trodde jag skulle falla ihop men klarade det faktiskt galant, trots en del aggresioner på en viss person inom mig.

Idag har jag varit på hudmottagningen och solat mitt eksem. Solningen tog 15sekunder. Sjukt att det kan hjälpa på så kort tid. Fick ställa mig i en stor kapsel och skjuta igen och så fick jag INTE använda glasögon. Var helt livrädd och knipte igen ögonen som ett russin, haha.

På fredag blir det restaurangbesök i Göteborg (har inte riktgit bestämt vart än) med några flickor från klassen. Trevligt värre!   


Kommentarer
Postat av: JENSAAAN

KNOSSOS för sjutoon

2006-02-07 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback