Salam!

Igår var en bra dag!

Först skola. Fick reda på naturprov = godkänd! Härligt.
- Är du nöjd med ditt resultat?
- Ja!
- Skulle du vilja ha högre betyg?
- ... jag har nog inte riktigt geisten till det... Men jag ska kämpa så gott jag kan! höhö ;) ;)
Brita nöjde sig oerhört med det svaret Jag är ful.

Sen religionsprov, Islam. Kändes bra. 

Gick och fikade med Oscar efter skolan. Han hade varit hos sin mormor och lärt sig vad 99 heter på danska (har dessvärre glömt av hur det var nu). Lite sämre var att jag spillde kaffe över hela mig.
Gick till Bokia och letade efter Kafka åt Oscar. De skulle göra en beställning. Sen gick vi till nya Gina tricot (en stor förbättring) jag köpte ett brett, randigt diadem för 59:- Fick gratis parfym + bag på köpet, tack! (värst vad jag underhålls av parfymer det senaste)

På kvällen blev det restaurangbesök på Knossos i Linné.
Jag, Lisa, Jenny, Rebecca och Jessica entrade stället en halvtimma försenade.
Vi fick vårat bokade bord i alla fall, som vi beställt på psykologilektionen med en skrikande Olav i bakgrunden. (På telefonen frågade dom om vi var SÅ ivriga över att komma. Alla som känner till Olavs ljudvolym och person drar på munnen - Nu!)
Kvällen var i vilket fall som helst mycket trevlig/mysig.



Nu tänker jag samla ihop lite gamla skivor och kanske åka in till Gbg och lämna in dom på centralen och få mig lite pengar. Eller, vi får se. 

Kommentarer
Postat av: jenn

MEN SKRIV NÅTT! du har ju vart ledig i en vecka nu juue!

2006-02-19 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback