Den här veckan...

kalender

...ska jag och alla andra Benrik anhängare förbereda oss för Kinas kommande världsdominans.
Låter spännande, huh?
Förra veckan var det "Lilla prostitutions veckan", den höll jag inget vidare. Bangade redan på första steget då man skulle le uppmuntrande mot torsken på bussen. Isch.




Imorgon har jag & Lisa (& Jonathan?) sändning. Allt är väldigt improviserat och vi har inte gjort några förberedelser. Radioteatrarna och reportagen vi ska sända är knappt heller färdiga, så vad våran programtid går ut på är att spela upp musik som vi har massor av minnen till. Kul för oss! Kul för andra? Njae. 95,2 Mhz

Dagens glädjande besked: Jag har fått 1736:- i semesterersättning av Willys. TACK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback