En liten konversation

Elin = jag har träningvärk.... Because of you Oscar
Jag = Sofie


Håll till godo:

Sofie säger:
Jag och danska killen har släppt ett album med sex låtar som säljs på rocks. Den låten + de andra är med, fast i lite nyare tappning

jag har träningsvärk....Because of you Oscar säger:
eh va?

Sofie säger:
hahaha! "jag-och-danka-satt-under-trädet-hela-sommaren-killen"

Sofie säger:
hahahaha

jag har träningsvärk....Because of you Oscar säger:
hahahhahhahahahhaa

Sofie säger:
blev lite skrift fel där

jag har träningsvärk....Because of you Oscar säger:
nu fattar jag! jag ba va?? hahaha

Sofie säger:
"jag och danska killen" mohahaha

jag har träningsvärk....Because of you Oscar säger:
ja jag vet! ska nog köpa den

jag har träningsvärk....Because of you Oscar säger:
jag trodde att du ljög för någon att du och dansken hade släppt en cd! haha

Sofie säger:
hahaha det var verkligen jätteroligt

jag har träningsvärk....Because of you Oscar säger:
skriv det i din blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback