Full frys

Den söta lilla gubben med krokiga ryggen och döva örat gav mina vantar en komplimang i morse.
(Det är andra gången på två år han gör det)
- Är de stickade?
- Öööh.. aaah..
- Lovika vantar va?
- Nae inte riktigt, men liknande kanske.
- Fina är de!
- Tack!
Sedan trodde tanten som stod brevid mig att det var fritt fram att prata. Hon började snacka väder. Jag nickade.



Jag har en jättegod Ralph Lauren parfym. Tack Oscar!
Det har börjat snöa igen. Jag hatar snö numera.
Jag & Elin hämtade ut våra digitalbilder från Siba idag, de blev bra. Tyvärr glömde jag att köpa svarta papper.
Imorgon har vi vår andra religionslektion. Jag vill läsa om sekter!

Jag har gjort något väldigt dumt. Råkade skicka in en önskan om att prenumerera på en riktigt dålig tidning. Tänkte inte när jag stoppade lappen i lådan och nu är det försent att ångra sig. Fuckifuck.

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAHA kul det där med att folk ville prata!! pussen

2006-02-06 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback