Kan inte låta bli.

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Sofie (Pernilla)
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Sofie. När jag var liten var det Cecilia som gällde för då skulle jag kallas för Cissi, och det var ju ganska tufft.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Pernilla men så såg de att jag var en Sofie. Kille = Alexander
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? 1987
6. Vart bor du? Fjärås
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? Tre
9. Vart skulle du vilja bo? Göteborg eller London

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 156,5 cm
2. Hur mycket väger du? Typ 45kg
3. Hårfärg och frisyr? Långt (tråkigt) blont (slingat, fast det var några månader sen nu) självfall.
4. Ögonfärg? Gröna med lite gul/bruna inslag (enligt oscar)
5. Mest nöjd med? Vet inte.. små fossingarna kanske?
6. Minst nöjd med? Hårigheten, haha.
7. Skostorlek? 34-35 (36:or funkar ibland beroende på vad det är för sko)
8. Glasögon? Nej.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej.

FAVORITER

1. Filmer? Allt av Tim Burton, typ. Dirty dancing. Gökboet och så mycket mer! 
2. Låtar? Just nu King of convience - I´d rather dance with you och David Fridlund - April & may
3. Årstider? Sommar. Och hösten i viss mån. Den blir långtråkig i mitten och slutet.
4. Mat/dryck? Mammas potatisgratäng och grillat kött! + RÖD mjölk, kall.
5. Djur? Majken-hundar!!
6. Färg? svart, blått
7. Parfym? Just nu Ralph Lauren
8. Tv-program? Grey's anatomy, Top Model, dokumentärer, VM när Sverige spelar
9. Sysselsättning? Oscar, Umgås, Jobba

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ingen alls, det är "sommar"
2. Vad använder du just nu för skor? Antingen vita sandaler, blommiga skor med nyckelpigor på från Din sko, guldiga ballerina skor eller svarta Victoria-skor (eller nåt?) köpta i Dk.
3. Favoritfärg på kläder? Svart är alltid snyggt, som sagt.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull, eller nåt
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massor. Den där blåa fina klänningen med vita småsmå prickar och knappar från H&M (såklart)
6. Favoritaffärer? H&M, Indiska
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det senaste året mellan 300-700:- kanske?

GREJER
Plånbok: Kräm-vit avlång sak från H&M
Tandborste: Hade en metallic-ljus-blå barntandborste fram tills igår (mamma tog fel på jobbet) Nu är den svart och av vuxenstorlek.
Smycken: Långa halsband. Älskar mitt svarta.
Solglasögon: Passar mig inte tyvärr. Ansiktet är för smalt och för litet, ser ut som ett mongo.
Underkläder: För det mesta vitt eller svart eller roliga trosor.
Nagellack: Genomskinligt vitt ibland eller rött.
Mp3: Haha. Euroline. En ful billig sak som jag köpte på OnOff förra sommaren för 299:-, den håller än!
Mobil: SonyEricson K608i, tror jag. Kan vara någon siffra fel.

Kommentarer
Postat av: ridings

big up för Greys Anatomy, yo.

2006-06-21 @ 23:15:17
Postat av: Jocke

Greys Anatomy är fan bra. Fasen, ännu en serie som ja kommer fastna i. Tycker de var dåligt av majgården och inte anställa mig ;)
Garden State är grymt bra mhm!
pusshaj

2006-06-22 @ 12:11:40
Postat av: Lisa

jodå, den var bra. Det var tobbe som ringde från sin mobil. haha, hörde du inte att det var han?
Vi sa inte så mkt, jag frågade om du var med fanny o helen eftersom du var i kullavik :p sen kommer jag inte ihåg så mkt mer. Vi ska ses någon dag kom vi fram till iallafall! :D pusspuss

Postat av: Lisen

jaa, det står vi helt klart fast vid. Du ska inte till sticky på torsdag eller? Jag kanske kör, isåfall kunde jag ju släppa av dig på vägen! :) Puss

2006-06-25 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback