Mannen som älskade Yngve

"Okej: det heter inte EU, det heter inte Ryssland, och det heter inte Either you are with us or you are with the terrorists. Det finns inget Gulfkrig, det finns inget folkmord på Balkan, och det finns inga tioåringar som dör av LSD. E-post är science fiction, internet är mumbo jumbo och teori, och ingen kan bränna sina egna CD-skivor. Ingen har hört Kurt Cobain sjunga "Smells like teen spirit" det är inte grunge som gäller och ingen har läst i tidningen att Cobain tagit livet av sig. Världen har inte serverats Spice Girls, Boyzone eller Destiny's Child..."  etc etc etc.

- Tore Renberg

Läs boken, läs!!


Det är varmt!
Har gått runt och drypit svett hela långa dagen trots att jag endast traskat runt i bikini.
Visserligen är våran altan inte den vindfriskaste i världen så det kan hända att det beror på det.
Jag och Oscar skall i alla fall lite senare åka i väg och kvällsdoppa oss (k a l l t !) för första gången i år.
Jag kommer säkert dö av kramp som jag nästan gjorde på Hultsfred förra året när jag skulle tvätta håret i bajs(?)sjön. För att inte helt kollapsa hängde jag från en rot till ett träd och ner i vattnet, för att undvika doppning av kroppen. Det var inte helt lyckat. Dessutom var jag SÅ nära att trampa på en mänsklig bajskorv. Mysigt! Eller? Jag är ond och hoppas att resten av alla Hultsfredbesökare råkar ut för traumatiska upplevelser så jag känner att jag inte missar något eftersom jag inte är där i år.

Den 9/6 tog jag, Sp3a och resten av kungsbackas gymnasieelever studenten.
Helt sjukt! Så gammal trodde jag aldrig att jag skulle bli. FY FAN VA VI É BRA!
Kommer sakna alla puttenuttgullisnuttisar, ni är fina <3 Men får se till att överleva i alla fall!

Imorgon börjar sommarjobbandet på Majgården. Från och med nu kommer jag typ inte ha en helt ledig helg på hela sommaren. Men jag klagar inte! Jag ska dra in cash som bara den och fylla byxorna med guldpengar, precis som den där lilla killen, ni vet.

Keep up the good work!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Kommer sakna dig också puttenuttegullisnutt! :) Vi ska fika hos dig på majgården någon dag! Puss på dig

Postat av: Lisan

Kommer sakna dig också puttenuttegullisnutt! :) Vi ska fika hos dig på majgården någon dag! Puss på dig

2006-06-13 @ 23:15:54
URL: http://lisan.blogg.se
Postat av: Lisan

Kommer sakna dig också puttenuttegullisnutt! :) Vi ska fika hos dig på majgården någon dag! Puss på dig

2006-06-13 @ 23:18:06
URL: http://lisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback