No more top 10

Idag har jag och mamma degat på stranden i Åsa. Alltså inte Vita sand (eller Åsa-beach för dom som vill det)  utan den där andra som antingen heter Krokvik eller det andra namnet som jag inte kommer på just nu. Dessvärre blev det molnigt och blåsigt så fort vi kom ner men det var ganska trevligt i alla fall :)
(låter som lisas,
www.lisen.blogg.se, inlägg)

Igår var det fotboll hos Jenny. Mycket trevligt sällskap, kul att träffa alla igen!
Heja Sverige! Vi kanske har en liten chans i alla fall? Mitt hopp var näst intill ute. Sen så kan jag vara pessimist ibland, fast inte lika mycket som en annan person i min närhet (hihi ;*)

Gjorde ett fynd-köp på Åhléns innan jag skulle jobba i onsdags.
De sålde ut vissa skivor, 3st för 100:-
Hittade en massa bra:
- Bergman Rock (Broder Hund på engelska typ) ~ Bonjour Baberiba Pt II
- David Fridlund (sångaren i David & the citizens) ~ Amaterasu
- Stina Nordenstam ~ The world is saved

Jag är inte det minsta besviken! Som det annars är risk för att man blir när man köper billigt bara för att det är just BILLIGT. Utan allt är bra, på RIKTIGT.


Kommentarer
Postat av: kajsa

du menar väl BOB hund? ;)

2006-06-17 @ 12:22:47
Postat av: svar till kajsa:

hahahaha! klart jag menar BOB hund. haha. att jag inte såg/märkte att jag skrev fel :D

2006-06-19 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback