Dubbelt upp

Igår fick jag TVÅ identiska nummer av Plaza kvinna (haha) hem i min brevlåda. Vadå TVÅ identiska? Jag ska bara ha ett. Vad är det som blev fel? Så förvirrade och klantiga kan de väl ändå inte vara.

Nu lyssnar jag på Lantz i P3 som jag brukar göra om dagarna då jag inte har något bättre för mig. Idag är Carina Berg (som är tillsammans med Kristian Luuk. Va inte han förlovad förr?) sidekick. 
Jag stör mig verkligen på henne. Hon sitter bara och garvar och försöker vara rolig och imponera på Annika. För jag tror att Annika är det Carina själv vill vara.
...Annika kan i övrigt också vara jobbig som tusan ibland.

Igår var det riktigt roligt att jobba. Vet inte varför. Jag var sprudlande mot alla kunder och så handskades jag jättebra med den sluga gubben som alltid ska gå runt och smaka på allt utan att betala för det. Jag var charmerande hård mot honom och han kom bara undan med 50öre, som jag var snäll och "bjöd" honom på. Hah.

Nu ska jag lägga in lite låtar på min nya fina, billiga Mp3 som Sandra köpte åt mig på mediamarket.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ~M~

Plaza kvinna är SÅ bra! :D
Nu kan du ju ge bort ett ex till en god vän ;)

Postat av: Emely

Gött! du vet vem som inte tackar nej till ett gratis nummer!

2006-11-16 @ 14:31:24
URL: http://mely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback