En kväll med Majis

Igår var Majgården ute och svirade.

Till att börja med gick vi och såg på teater i Aranäsgymnasiets nya teater. (Första gången jag var där sen studenten, kändes aningen skumt och lite vemodigt..) 
I alla fall, Efter plugget kallades föreställningen. Den var rolig. Mimningen av Amy Diamond var bäst.
Teatern började 19:00 och var slut 22:30. Det hade Majisarna inte räknat med eftersom vi bokat bord på The Square, den nya restaurangen på Hotellhalland, klockan nio. 
När vi kom dit, någon timma försent, fanns självfallet inget bord och ingen mat kvar åt oss. Dessutom stängde alla andra "kök" i stan vid tio-tiden så det slutade med att vi hamnade på Majgården (ojoj!) där vi kalasade på överblivna smörgåstårtor. Ganska gott det också och gratis.

Efter att vi mättat magarna bar det vidare till Kliv in. Där hällde vi i oss tequila och blev vittnen till ett hångel mellan en människa och en vägg. 
Efter stängning gick jag och köpte en pommefritte-bricka på Lill Amandas och sen blev det buss hem med trevligt sällskap.

Kvällen var bra. Jag har roliga/söta arbetskamrater. 
 


Kommentarer
Postat av: ridings

det är Trams gänget som har satt upp Efter Plugget.

Postat av: sofie

Jag vet.

2006-11-11 @ 15:39:39
Postat av: Jocke

Stabil kväll låter de som!

Okej, såg knappt någonting för solen lös rätt in i mina ögon, allt jag såg var att personen var blond och tyckte jag såg Niklas (körläraren).

De blev ett par vita öhm, hmm aa vita skor. De är väl de bästa sättet att beskriva dem =P

2006-11-11 @ 23:59:53
Postat av: Emely

Bara för att du har ditt mini format på din data, kan jag knappt läsa din blogg, måste ju ha förstoringsglas!

2006-11-12 @ 22:57:43
URL: http://mely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback