Ibland ser man rött

- Majgården i kungsbacka det är Sofie
- Hej det är Rune här
- Hej hej
- Du låter lite ung, skulle jag kunna få prata med nån av de äldre damerna i personalen?
- Det finns inga "äldre" damer här nu
- Men jag vill prata med nån erfaren
- Jag har jobbat här i ett år. (Sagt trevligt fast med isig underton).
- ... jaha.

Tvivla inte på min kompetens för att jag låter ung, pucko. 
Jag kan lik som "de äldre damerna" skilja på en Onsalatårta och en frukttartlett. 
Dock avslutade han samtalet med att låta något skamsen och jag slog på service-smilet igen.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hatar fan sådant! Det är väldigt många som tycker så, iaf äldre. Att de lite yngre inte klara av något! Blä för sådana personer!

2006-11-08 @ 22:07:21
Postat av: Jocke

Var de du i den röda bengtsson bilen idag? Såg knappt någonting för var bländad =O

2006-11-09 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback