Spännande avsnitt och hemliga möten

Här är en väldigt konstig bild på mig från förra lördagen då jag och Emely var och såg på Deportees på Storan.
Min blick säger en massa olika saker. Vad det egentligen handlar om är att vi försöker ta en bild på vår gamla "lärare" Johan från högstadietiden. Han står och gör en massa moves bakom mig med sin tjej, eller nåt. Det var roligt.

20199-94

Vilken lycka att det är så många fler än jag som upptäckt att Greys anatomy är så bra som det ÄR.
Ikväll ska det dessutom vara det mest spännande avsnittet i serien nånsin, tydligen. Missa inte!!


Igår hade Majgården ett hemligt möte.
Vi planerade möhippan som vi ska ha för Ida som ska gifta sig med sin Fernando i Brasilien i jul.
Vi kom bland annat fram till att vi ska spela laserdome och basta efteråt och beställa in en massa alkohol. Haha. Jag har aldrig spelat laserdome. Ville däremot alltid göra det när jag var yngre. Man dryper tydligen av svett efteråt, och då är ett pass endast 20 minuter. Uäh.

Kommentarer
Postat av: Lisaa

laserdome e asball! Fast jag tror att paintball är roligare, har alltid velat spela paintball. Det måste ju finnas i göteborg nånstans, vi borde göra det nån gång


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback