två

två saker som skrämmer dig
1. döden
2. vår värld

två saker du har på dig just nu

1. raggsockor
2. rött halsband

två av dina favoritband/grupper/artister

1. anthony and the johnsons
2. lilly allen

två av din favoritlåtar (just nu)

1. Missing you, missing me
2. Cripple and the starfish

två saker du vill ha i ett förhållande

1. kärlek som sprudlar
2. trygghet

två sanningar

1. Jag har stort shoppingbehov
2. Hallongrottor är äggfria

två saker som du attraheras av

1. spelande ögon
2. leenden

två av dina hobbys

1. oscar
2. köpa upp mina pengar samt spara dem till europa-luffen

två saker du verkligen verkligen vill ha

1. ny vinterjacka
2. vetskap om vad jag VILL GÖRA

två saker som gör dig till en stereotypisk tjej

1. tycker om att gå klädd i klänningar och kjolar
2. bölar till romantiska filmer med fina kärleksförklaringar i

två saker som gör dig till en stereotypisk kille

1. har inga problem med bajs. haha
2. ... ? jag är ingen stereotypisk kille. Fisar och rapar slinker ur mig, men det gör det på alla.
Värst vad kiss och bajs åldern det här blev. Förlåt.

två saker du vanligtvis inte skulle erkänna

1. jag överreagerar ibland
2. att jag precis laddade ner nya take that låten, patience

två saker du tänker på just nu

1. förhoppningar om att vi får trevligt ikväll
2. om jag gjorde fel som köpte den röda klänningen

två saker du kräks av
1. saker som ser ut som kräk och har liknande lukt
2. för mycket alkohol

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hade fakiskt inte tänkt att blogga idag men gör det för din skull ;), nej men allvarligt så är idolblogg uppe nu.

"2. vetskap om vad jag VILL GÖRA"

Haha så jävla klockrent! Stämmer så sjukt mycket asså!

2006-11-24 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback