Back in the days

Hängis.

Det här saknar jag ibland. När vi bara satt och hängde och snackade.



Jag har gjort en ny skiva.
Förra året gjorde jag Höstsoundtrack -2005.
Nu är det dags för Höstsoundtrack -2006.

¤ Rascal Flatts - Fast cars and freedom Tack för tipset Lisa :P
¤ Hello Saferide - 2006
¤ Franz Ferdinand - You're the reason I'm leaving
¤ Dixie Chicks - Not ready to make nice Tack idol-Cissi som sjöng den låten på en audition.
¤ Anna Ternheim - Nights in goodville
¤ Hot chip - Boy from school
¤ Anthony & the Johnsons - Hope theres someone Trollbindande! och ganska speciellt.
¤ Linda Sundblad - Oh father Man får tycka om tuggummipop också.
¤ Red house painters - Summer dress Mina favoriter från högstadietiden.
¤ The Killers - When you were young
¤ Frida Hyvönen - Come another night
¤ Razorlight - In the morning
¤ Dixie Chicks - Voice inside my head
¤ Bo kaspers orkester - I samma bil
¤ Deportees - Missing you, missing me Sjukt bra.
¤ Raymond & Maria - Storstadskvinnor faller ner och dör
¤ Hello Saferide - The quiz 
¤ Phoneix - Run run run
¤ Red hot chili peppers - Snow
¤ Anthony & the Johnsons - My lady story     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback