Fredag Måndag Tisdag

Jag har blivit en tjuv. Snor av Emely (www.mely.blogg.se) för lite fler detaljer om i fredags:

  • Jordnötsringar i massor
  • Allas försök att få Jonathan och hans trancelåtar bort från datorn
  • Espresso mannen, även kallad Viktor, som vandrade omkring med en grön espresso kopp med tillhörande fat i ena handen och en rödvinsflaska i den andra.
  • Espresso mannen och Emelys äventyr; besök på alla våningar i student komplexet.
  • Mitt äventyr i sökandet efter Emely då jag istället fann 2 skånska hiphop killar.
  • Martinas osystematiska blockerande av korridoren.
  • Ägandet av dansgolvet på Bryggeriet med Emely och Jonas.
  • "Det är riktigt krispigt ute" vakten på Nils Ericssons terminalens uttryck om kylan utanför terminalens dörrar där Jonas skulle hamna om han inte satt upp.

  • Hej Hejsan



    Idag har jag jobbat. Det var lite folk så tiden gick ganska långsamt. Marias besök var däremot uppfriskande!  
    Slutade 13:00. Fikade med Mathilda. Åt en Ceasarsallad med kyckling och bacon på Karma och köpte en take away latte på Espresso House. Mathilda köpte dessutom en jacka som hon egentligen inte hade råd med. Men det är ju så. Om man vill ha något, måste man ha det och då ser man också till att lösa det på något vis.

    Igår var det sista gången på salsan. Sorgligt men sant. På lördag är det avslutningfest, då ska det dansas! Eller? När vi skulle "improvisera" igår gick det inget vidare. Killarna kunde inte föra, tjejerna kunde inte följa. Lite katastrofalt, men det ska nog gå. Ja.


    Kommentarer
    Postat av: Emely

    Tjuuv! Tur för dig att du angav källa annars skulle jag ha stämt dig ;)
    På lördag blir det mer dansande än på bryggeriet, fast att jag kommer vara hjärndöd.... :S

    Postat av: mary

    ehj vännen! räffas imorgon ska vi allt! jag tänkte, ska vi satsa på o äta ngn middag? för jag slutar vid fem så jag hinner inte hem innan bussen går, åker in direkt.. men det ordnar sig :) ses imorgon! puss

    2006-10-18 @ 18:47:20
    Postat av: Jocke

    Men hon kan ju inte leva på gamla meriter. Det är ju nu det gäller. Det är nu hon måste leverera, det gör hon inte. Hon måste ut!

    2006-10-19 @ 11:15:14
    Postat av: Lisa

    Nej säger du...hmm..här är det jätteinne, alla går runt i dem. Aja, får se om jag vågar. :) De är varma iallafall! Hoppas du får en rolig helg. Puss puss

    2006-10-21 @ 14:08:57
    URL: http://lisan.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback