Imorgon: Kanelbullensdag

Kul hos Lisa i lördags! Tråkigt att hon åkt.. Hoppas att du får det helt underbart!

Oscar har också åkt... Dock är en månad ingenting att jämföra med ett år. Men det känns verkligen. Vi har pratat med varandra näst intill varje dag i två år. Jag får prata-med-oscar-abstinens! 
Får hålla mig sysselsatt, då tänker man inte så mycket.

Efter salsan igår gick jag, Emely och Nathalie på bio. Farväl Falkenberg. Vet inte riktigt vad jag skall tycka om filmen. Är väldigt kluven. Kan nog inte ge ett svar på det fören jag har sett den en gång till. Först då får jag tillfälle att ta till mig allt. 
Måste poängtera att det var kul att den spelats in i Falkenberg eftersom jag tillbringat en del tid där (=mathildas sommarstuga). Kände igen många vyer.

Nu måste jag ta hand om mitt var-torra öra, Huuuh!

Åskar det? 

Kommentarer
Postat av: jen

var-torrt öra? :s

2006-10-04 @ 13:55:02
Postat av: jen

hej..ja,lisa saknas. men det går inte att göra så mycket åt saken. =/ men det tycker jag absolut. det ahde vart jättekul. men vilka då isåfall?

2006-10-04 @ 14:47:01
Postat av: Jocke

Du får väl sätta dig i kö då =P. De tar några år fakiskt. Fast om man har tur så får man en rätt fort.

Ja erkänn. Tror jag hittade en tröja sist jag var där. Självfallet så efter första tvätten så krympte den sönder och är för liten för mig nu =P.
Tror man åker dit bara för man har hört hur bra det är . Så man lurar sig nog =S

Men var Farväl Falkenberg värt att se? Även om den kanske var lite knepig?

2006-10-04 @ 18:45:51
Postat av: Jocke

Du får väl sätta dig i kö då =P. De tar några år fakiskt. Fast om man har tur så får man en rätt fort.

Ja erkänn. Tror jag hittade en tröja sist jag var där. Självfallet så efter första tvätten så krympte den sönder och är för liten för mig nu =P.
Tror man åker dit bara för man har hört hur bra det är . Så man lurar sig nog =S

Men var Farväl Falkenberg värd att se? Även om den kanske var lite knepig?

2006-10-04 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback