Jag snor också!

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Henrietta
- Maud
- Gunnhild

Tre platser jag vill resa till:
- Rom
- Kina
- London

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- Alla bloggarna, blogg.se
- Resdagboken, användare: Ochan
- efterfesten .se 

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- Till fina/sorgliga filmer/tvprogram
- När jag tycker synd om mig själv
- När jag är utsliten


Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- Edward Scissorhands
- Dirty dancing
- Borta med vinden

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Med Oscar
- Hemma i soffan framför en bra film
- På promenad

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- Pillar med mitt fotoalbum
- Läser gamla dagböcker/brev = blir nostalgisk
- Sitter framför datorn/tv:n

Tre program jag skrattar åt:
- Allt Fredrik & Filip gör
- South park
- Vänner

Tre ord jag skrattar åt:
- tsäh (internt)
- förgrymmad
- åt fanders


Tre jobb/yrken jag haft:
- Hotellstäderska (en dag)
- Matupplockare
- Kondisbiträde

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Show dansare
- Radiopratare
- Inredare

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Le mot folk
- Över analysera
- Gråta

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Köra bil
- Sjunga
- Sluta över analysera


Tre saker jag har om tio år:
- Man, kanske barn
- Ett jobb jag trivs med
- Livserfarenhet

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Jag
- älskar
- dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback