Let's boogie

Jaha, vad för nåt är värt att blogga om idag?
Jag skrev mycket intressantare/roligare grejer under min lunar/helgon-period.
Inget av det finns kvar. Vart har mn fantasi tagit vägen? Jag kan inte skriva längre. 

Ikväll är det säsongspremiär för LOST. Har inte längtat det minsta. När jag började titta trodde jag att det var en miniserie som skulle bestå av några få avsnitt. Icke. Istället visade det sig vara en långkörare utan ett skrivet slut. Orka. Svara på frågetecknena om isbjörnar, luckor, "de andra" osv istället. Mitt tålamod tar slut, snart. 

Köpte startpaket på Bengtssons idag. Ska köra med en Mikael tydligen. Ni som kanske vet, är han bra?

Måste köpa Lilly Allens skiva. Punkt.
(Värst vad mycket "köp" det blev)

En till grej: Boy from school med Hot chip skall man lyssna på nu när hösten kommer. 
För bästa effekt: Sitt i en buss (eller annat motordrivet fordon som färdas på vägen) när mörkret sänker sig över himlenen och regndropparna sniglar sig ner över rutan.
Resultat: Jag har inte upplevt det än, men JAG VET att det INTE slår fel. JAG VET att det skulle ge mig rysningar av deppigt välbehag. Låter kanske skumt.  

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag skall skaffa den låten och uppleva detta på lördag när jag åker till Lager 157. Om vädret tillåter det dvs.
Deppigt väbehag är bra att ha ibland. Inte dumt!

Jag hade Mikael som körlärare, han var grymt bra och man lärde sig sjukt mycket av honom. Jättebra förklaringar hur man gjorde och varför man gjorde så samt vad man kan göra mer. Så aa han är bra.

2006-10-04 @ 20:22:20
Postat av: jen

söt ny bild du har :)

2006-10-04 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback